mandag den 14. september 2015

Flower Girls - de yndigste blomsterpiger hele året

Jeg har længe ledt efter nogle søde deko-ophæng med blomster, der kunne bruges hele året. Endelig er det lykkedes - og jeg har nu fået de første styles på lager.

Det drejer sig om de yndige "Flower Girls" der er de sødeste blomsterpiger med fine ansigter og detaljer. Der findes næsten lige så mange forskellige styles som der findes blomster. Her er et udsnit af de første jeg har på lager nu :)

Blomsterne er 12-13 cm høje og kan nemt både hænge på forårsgrene, knagerækker eller naturligvis på juletræet. De giver et florlet udtryk med deres fine blomsterblade-kjoler og så bliver der lidt ekstra at se på når du og dine gæster skal nyde fx juletræet. Pigernes fødder med stiletter dingler sødt under kjolerne!
 
Jeg skal nok lægge endnu flere styles online, så du kan se hvor mega mange der er at vælge imellem. Skal du holde bryllup, barnedåb, rund fødselsdag eller gardenparty i haveforeningen, så se om ikke blomsterpigerne kan hjælpe dig med stylingen af dagen.
 
Link til Flower Girls på webshoppen: http://www.cutechristmas.dk/shop/flower-girls-514c1.html
 
Flower Girls til Jul: Jeg ville lave et gennemgående blomster tema på mit juletræ med en håndfuld blomsterpiger eller to, kombineret med glaskugler i matchende nuancer samt nogle blomstergrene i samme eller lysere/mørkere nuancer, så der kommer lidt spil og kant i stylingen. Hvis du ønsker mere US Christmas style, så suppler fx med fine hvide fugle med klips, der giver et let og fint udtryk. 
Rigtig god fornøjelse.
 
Mange hilsner
Bettina 
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...