lørdag den 8. oktober 2016

Allergivenlige lys der ligner ægte lys



Jeg har været fan af batterilys i mange år, fordi jeg har en del allergi, en dreng med astma og en lille pige der klatrer op på ALT. Batterilys har derfor været et indlysende valg i mit hjem. Gider simpelthen ikke at tage unødige chancer med brændt pandehår og partikler i lungerne. 

Jeg har også levet med at man tydeligt kunne se at det var batterilys. 

I pr har jeg dog skiftet alle mine batterilys ud med nye, der har en bevægelig væge/flamme. De ser utrolig naturtro og ægte ud og giver det flakkende lys der hygger. Det jeg savnede ved de gamle lys.

Nu har jeg købt dem hjem til shoppen så du også kan prøve dem. De er simpelthen så gode og flotte. På Instagram og Facebook har jeg lagt en video så du kan se dem om aftenen.

De har også timer, så jeg behøver ikke tænde og slukke dem heller 👍🏻
Rigtig god aften.

Knus Bettina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...