fredag den 10. maj 2013

Glæden ved bloklys...

Hvorfor nu det?!?! Old news?!?! Ja men....

Jeg elsker bloklys. De brænder længe, er forholdsvis sikre, vælter ikke og findes i så vanvittig mange forskellige designs. Jeg elsker også at de nemt kan placeres i lanterner, hurricanes eller bare på bordet "au naturel". Jeg vil selvfølgelig gerne slå et slag for de første muligheder, da jeg netop har fået nye skønne varer på lager, og har knipset et par fotos.

Så mens de fleste mest har øje for forår og sandalvejr, så sidder jeg omringet af de første julevarer og helårsvarer til den kommende sæson, og jeg elsker det. Der kommer så utrolig mange super lækre nyheder, som jeg glæder mig til at vise dig. Skal dog nok være blid og starte med en helt ikke-glimmer-juleagtig helårs lanterne... :)

Så mon ikke det er på tide med et preview? Jo for den da...


Den hvide lanterne med fine detaljer, synes jeg, vil se super sød ud både på en bænk i indgangspartiet, på spisebordet eller stående på gulvet/jorden. Husk dog at den er i metal og vil ruste hvis den står ude i regn & pjask.

En lille reminder, som du sikkert godt ved, så strø lige lidt sand eller lignende i bunden af dine lanterner. Bare et tyndt lag. Så slipper du for at fjerne dryppende stearin fra bunden med neglene. Nemt, neglebeskyttende og dekorativt.

Ha' en fantastisk fredag.
 ♥
Bettina

PS: Direkte link til den hvide lanterne er her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...