mandag den 5. november 2012

DIY med lyskæder & grenstjerner

Mit næste projekt er at lave en stjerne af træ/grene med en lyskæde snoet omkring til stuen og måske også en stående på gulvet i mit indgangsparti. En anden mulighed kunne være at hænge stjernen op på et stort spejl, så lysene kan genspejle sig. Måske det ender sådan hos mig, nu må jeg se... Det jeg havde tænkt var noget i stil med disse super cool eksemplarer...
Vosgesparis: DIY a {Christmas} Star for your home.... Snapshots from Vosgesparis readers 
#Christmas star on the wall 
.
 
Skal bruge: Ståltråd eller jutesnor, lyskæde, grene og tjek :) ... hmm det må vist være det, ik?
Glæder mig allerede til at gå igang...
 
Ha' en god aften.
Bettina
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...